Úvod » Kategórie » Mediálna výchova » Reality TV


        

Reality TV

img

 

Číslo produktu: 53
autor: Peter Mikuláš
ISBN: 978-80-89256-63-1
vydavateľstvo: PhDr. Milan Štefanko – IRIS
počet strán: 180
väzba: brož.
formát: A5
rok vydania: 2011
hmotnosť: 240 g
EAN kod: 9788089256631
bežná cena 6,60 EUR
naša cena bez DPH: 5,64 EUR
naša cena s DPH (10 %):
6,20 EUR

do košíka:
  ks  

Cieľom tejto knihy je porozumieť fenoménu reality TV ako komunikačnému a marketingovému fenoménu. Publikácia je logicky štrukturovaná, napísaná odborným, ale čitateľným jazykovým štýlom. Jej hlavný prínos spočíva predovšetkým v doposiaľ neprebádanej oblasti mediálnych a osobitne televíznych štúdií v našom prostredí, ako aj v rozšírení a spresnení odbornej terminológie.

 

 

komunikácia, médiá, masmédiá, reality TV, Peter Mikuláš, 978-80-89256-63-1

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Nebol zatiaľ pridaný žiadny názor. Pridajte svoj názor alebo dotaz ako prvý.

ZjIzNzVmZD