Úvod » Kategórie » Pedagogika a výchova » Kognitívne a metakognitívne prístupy k dyslexii


        

Kognitívne a metakognitívne prístupy k dyslexii

Edukácia a poradenstvo

img

 

Číslo produktu: 105
autor: Erik Žovinec, Lenka Krejčová, Zuzana Pospíšilová
ISBN: 978-80-8153-018-0
vydavateľstvo: PhDr. Milan Štefanko – IRIS
počet strán: 176
väzba: brož.
formát: A5
rok vydania: 2013
hmotnosť: 240 g
EAN kod: 9788081530
bežná cena 8,80 EUR
naša cena bez DPH: 7,45 EUR
naša cena s DPH (10 %):
8,20 EUR

do košíka:
  ks  

Cieľom monografie je obohatiť teóriu a prax vyučovania a poradenskej práce (terapia, reedukácia, poradenstvo pre pedagógov) v oblasti rozvoja čitateľskej gramotnosti u žiakov a študentov, ktorí dlhodobo vykazujú nejaké problémy s porozumením textu. Na jednej strane ide o žiakov s poruchou učenia, najčastejšie dyslexiou, na druhej strane o čitateľov bez diagnózy, ktorí svoje problémy maskujú rôznymi stratégiami, ale mnohé sémantické dimenzie medzi riadkami im unikajú.
Kniha je určená špeciálnym pedagógom, liečebným pedagógom, logopédom, psychológom, ktorých nepochybne zaujme a svojím obsahom inšpiruje.

 

 

vyučovanie, edukácia, poradenstvo, terapia, reedukácia, poradenstvo pre pedagógov, čitateľská gramotnosť, špeciálna pedagogika, logopédia, liečebný pedagóg, Erik Žovinec, Lenka Krejčová, Zuzana Pospíšilová, 978-80-8153-018-0, dyslexia

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Nebol zatiaľ pridaný žiadny názor. Pridajte svoj názor alebo dotaz ako prvý.

MjBjNjAwY