Úvod » Kategórie » Pedagogika a výchova » Disciplína ako cieľ, prostriedok a výsledok výchovy


        

Disciplína ako cieľ, prostriedok a výsledok výchovy

img

 

Číslo produktu: 146
autor: Gabriela Siváková
vydavateľstvo: PhDr. Milan Štefanko – IRIS
ISBN: 78-80-8153-063-0
rok vydania: 2016
hmotnosť: 180 g
naša cena bez DPH: 6,27 EUR
naša cena s DPH (10 %):
6,90 EUR

do košíka:
  ks  

V posledných desaťročiach narastá vplyv nových výchovných prístupov v školách, pribúdajú práce, ktoré vytvárajú koncepcie výchovy a vzdelávania žiakov v škole. Tieto koncepcie požadujú zaviesť do praxe teóriu tvorivo – humánnej výchovy. Táto teória predstavuje koncepčný rámec, v ktorom môžu vznikať rozličné alternatívy a kde sa môže prejaviť sloboda a tvorivosť pedagogického pracovníka.

V publikácii sú spracované otázky disciplíny, ako problému, ktorý sa dá cez možné prekážky riešiť. Rovnako rizikové oblasti, v ktorých žiaci najčastejšie zlyhávajú a aké sú možnosti rodičov a učiteľov pri riešení prejavov nedisciplinovaného správania vo svojich rodinách a triedach.

 

 

 

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Nebol zatiaľ pridaný žiadny názor. Pridajte svoj názor alebo dotaz ako prvý.

YWViZm